"" Purple Area: Fellah Hotel i Marrakech

onsdag, maj 07, 2014

Fellah Hotel i Marrakech

Nu är det några veckor med intensivt jobb framöver, men jag har också några spännande resor inplanerade. I slutet av maj ska jag till Marrakech och det ska verkligen bli kul. Jag förväntar mig en riktig upplevelse utöver det vanliga. Vi ska inte bo på det här hippa hotellet (måste ju ha pengar kvar till shopping) men det är inbokat ett besök. Hotellet heter Fellah och är rankade av tidningen Vogue Paris som ett av de tolv hetaste hotellen i världen just nu. Det handlar om en helt annan stil än vad man vanligtvis tänker sig i Marrakech. Fellah är coolt, lite afrikanskt i stilen och är mer tänkt att ge en basic och genuin känsla av kulturen i Marocko. Spännande helt klart!
















































Skärmdump från Fellah hotels hemsida

2 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Marrakech står högt på min önskelista över resmål, hoppas du berättar allt om det bästa ställena sen.

Kram Anna

purple area sa...

Absolut, kommer så klart en hel del om resan här på bloggen och du kommer att kunna följa mig på Instagram.

Kram

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...