"" Purple Area: Kul vinetikett och ny bricka

lördag, augusti 25, 2012

Kul vinetikett och ny bricka

Idag blir det kräftskiva och jag som inte dricker öl brukar oftast ha lite problem med det här med drycker. Vin går ju bra men då blir de knasigt med snapsarna. Nåja, den här gången har mannen köpt hem ett vitt amerikanskt vin som jag inte har någon aning om hur det smakar.. än. Men vilken kul etikett, jag som gillar asien. Brickan under är från Oisoioi, inköpt igår kväll på Vindåkra när de hade nyöppning.


Foto Purple Area

3 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

..ja du kan ju alltid njuta av etiketten om inte vinet smakar...*ler

Ha en fin kväll...

Pernilla På Piazzan

Maria sa...

Här hittade jag en intressant blogg hos dig...vad glad jag blev. Mycket inspiration som tilltalar mig. Tittar in igen. Må så gott från Maria

purple area sa...

Pernilla, ha ha ja precis, fast det var helt ok faktiskt.

Maria, kul att du gillar bloggen!!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...