"" Purple Area: En trädgård med lite japansk känsla

torsdag, juni 21, 2012

En trädgård med lite japansk känsla

Den här trädgården har en otroligt skön stil och är härligt grön och frisk. Lite åt det japanska sakrala hållet precis som jag gillar. Tycker det är kul att det finns utplacerat lite sittplatser här och där, något jag ska ta och fundera på själv i min trädgård. Trädgården tillhör trädgårdsmästaren Anders Mårtensson som jag bland annat träffade på trädgårdsrundan för några veckor sen, han ingick i juryn.


Love this garden, it has a touch of japanese style but is still very green and fresh.

Foto från BoBedre

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilken fin trädgård!

eastcoastmom sa...

Underbar underbar underbar trädgård! Jag blir alldeles salig när jag ser den.

Hälsningar från sommarheta Madrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...